2024 YILI SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN OLARAK GÖREVLENDİRİLENLERDEN GÖREVE BAŞLAMA ESNASINDA İSTENECEK BELGELER
1- Nüfus Cüzdanı aslı ve bir adet fotokopisi,
2- Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen / beyan edilen atamaya esas olan;
a) Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ya da onaylı örneği, ayrıca e-devlet üzerinden alınan diploma belgesi.
b) Varsa pedagojik formasyon belgesi veya bu belgenin onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,
c) Varsa denklik belgesi veya bu belgenin onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,
d) Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; Sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair resmi belgenin (Transkript kabul edilmeyecektir.) aslı ya da onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,
3- Askerlik Durum Belgesi, (E-devlet'ten alınan barkodlu ve / veya kare kodlu çıktı kabul edilmektedir.)
4- Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge, (E-devlet'ten alınan barkodlu ve / veya karekodlu çıktı kabul edilmektedir.)
5- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf, (6 adet)
6- Elektronik Mülakat Başvuru Formu.
7- Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi veya onaylı örneği ve bir adet fotokopisi, (İlahiyat Fakültesi mezunları mezun oldukları fakültelerinden formasyon aldıklarına dair resmi yazı alacaklardır.)
8- Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak Sağlık Kurulu Raporu,
9- İlçemize ataması yapılan ve halen askerde olan sözleşmeli öğretmenler, dilekçeleri ile birlikte muhtemel terhis tarihlerine ilişkin yazıyı atandıkları İlçe Millî Eğitim Müdürlüklerine göndereceklerdir. (viransehir63_insankaynaklari@meb.gov.tr)
10- Tercih sonuç çıktısı (E-Devletten alınacak )
NOT-1: Göreve başlama işlemleri güvenlik soruşturmasından sonra yapılacaktır. Güvenlik soruşturması sonuçlandığında ilgili kişi aranarak göreve başlama işlemleri için çağırılacaktır.
NOT-2: İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenler, yukarıda istenen belgelerle birlikte atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine şahsen başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır. İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, sözleşme yapılarak göreve başlatılacak, belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır.
(Vekâleten göreve başlamalar kabul edilmeyecektir.)
Adres : Yenişehir Mahallesi E-90 Caddesi No:2 Viranşehir / ŞANLIURFA
TEL : 0 414 511 21 68